CHARI&CO designed the jerseys worn by Kanagawa Keirin riderswhen practicing outside of races. The design is based on pizza, a New York staple, and includes the phrase "We are on a roll" and checkered flag patterns to liven up the brand and competition. The brand originated in 2008 when it was first sold in a New York store with the desire to spread Japanese Keirin frames overseas, so designing the jerseys worn by keirin riders is the perfect project to represent the brand's story of learning from the past. The video features Saito Yuko, member of the Kanagawa Keirin Kawasaki branch, who has been promoted from A class to S class. He also talks about his enthusiasm for winning the S class title.
神奈川競輪に所属する競輪選手たちがレース以外の練習時などで着用するジャージをCHARI&COがデザインを担当。ニューヨークの風物詩ピザをモチーフに We are on a roll (=
おれたちは勢いあるぜ)のフレーズやチェッカーフラッグ模様など CHARI&CO
と勝負を盛り上げる内容のデザインとなっている。
そもそも2008年に日本の競輪フレームを海外でも広めたいという想いからニューヨークのお店で売り出したのがブランド起源なので競輪選手が着るジャージをデザインすることはブランドストーリーとして温故知新を表す最高のプロジェクトだ。
ビデオでは神奈川競輪川崎支部所属の121期生、齋藤雄行選手にフューチャーしA級からS級への昇進、そのS級でタイトルを取る意気込みを語ってもらった。